piątek, 20 stycznia 2017

Dzień babci

    Niedawno przy okazji postu o zdjęciu prababci wspólnie zastanawialiśmy się, która z dziewczynek jest moją babcią macierzystą. Postanowiłam z okazji Dnia Babci pokazać Wam moje zdjęcia z babcią.

Tutaj na zakończenie roku szkolnego po I klasie.



A tutaj na spacerze po lesie w Otwocku z jakąś obcą panią i kotem znajdą, rok chyba 1978.


Wspólnych zdjęć z babcią ojczystą nie mam, niestety. Mam za to z inną wnuczką w roku 1971.



Obu babci już od dawna nie ma z nami, bardzo mi ich brakuje. Może kiedyś napiszę o nich więcej...

4 komentarze:

  1. Jak myśmy z tymi długimi włosami dawały radę na bieszczadzkich obozach???
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś to było i nikt się przejmował, że zimna woda w strumieniu, że nie ma ciepłej...

      Usuń
  2. Czekam z niecierpliwoscia na wspomnienia o Babciach.

    OdpowiedzUsuń